Цьогоріч у Міністерстві освіти і науки України було розроблено Національну стратегію розвитку інклюзивної освіти на 2020-2030 роки та план заходів з її реалізації, що є ще одним з етапів упровадження інклюзивного навчання в Україні.
Втілення цілей стратегії вже почалося й на Буковині: відбувся онлайн-дайджест «Організація інклюзивного навчання в закладах фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти», який мав на меті набуття педагогічними працівниками закладів фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти компетенцій щодо особливостей організації інклюзивного освітнього середовища для осіб з особливими освітніми потребами.
«Інклюзивне освітнє середовище та система освітніх послуг мають відповідати найвищим стандартам. Це буде гарантувати здобувачам освіти можливість учитись, незалежно від їхніх особливих освітніх потреб, на всіх рівнях освіти протягом усього життя, – зазначила Оксана Гринюк, заступниця директорки Департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА. – У нашій державі вже тривалий час активно розвивається інклюзивне навчання з метою створення єдиних підходів у системі освіти. Кожен такий захід наближає нас до цієї цілі».
Наповнення програми онлайн-дайджесту та проведення навчання забезпечує ресурсний центр з підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області. Слухачам представили цілу низку актуальних тем, як-от, забезпечення права на освіту осіб з особливими освітніми потребами, менеджмент і планування інклюзивного освітнього середовища, психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу освіти.