Посібник для директорів «Інклюзивне навчання у школі»

Інклюзивне навчання

Аби допомогти керівникам шкіл у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами, Державна служба якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) розробили посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти».

У посібнику директори шкіл та освітяни знайдуть покрокові інструкції з відкриття інклюзивних класів та забезпечення всієї системи управлінських рішень для організації та впровадження інклюзивного навчання. У ньому є відповіді на основні питання щодо забезпечення якості інклюзивного навчання, а також рекомендації щодо того, як керівнику та колективу школи зробити заклад комфортним і відкритим для кожного і кожної.

Посібник складається з п’яти розділів:

  1. Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище.
  2. Організовуємо та впроваджуємо інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами.
  3. Розробляємо індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
  4. Шукаємо ресурси для якісного інклюзивного навчання в закладі освіти.
  5. Моніторинг якості інклюзивного навчання як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Ознайомитися з матеріалами посібника можна за посиланням: https://is.gd/mfeIKO