Студенти Чернівецького фахового коледжу технологій та дизайну перемогли у Міжнародному конкурсі реклами «Do. It Ads»

Новини

Конкурс був спрямований на виявлення та підтримку талановитої молоді, популяризацію людських цінностей у молодіжному середовищі, здорового способу життя, профілактику і запобігання проявам негативної поведінки, просвітництво та профорієнтацію. Близько 1000 конкурсантів представляли Україну, Білорусь, Естонію, Болгарію, Сербію, Німеччину, Францію і США.
Серед запропонованих організаторами конкурсу 14 номінацій студенти коледжу представили конкурсні роботи в номінаціях «Соціальна реклама» та «Вільна тема»:
📌 соціальний відеоролик, спрямований на привернення уваги суспільства на таке ганебне явище, як булінг, студентський колектив коледжу під керівництвом практичного психолога Ірини Горожанської здобув перше місце і нагороджений Дипломом першого ступеня;
📌 у номінації «Вільна тема» студентський колектив під керівництвом заступника директора з гуманітарної освіти Алли Гапей представив соціальний фотопроєкт «Про силу власного прикладу», меседжем якого є те, що виховати дитину можна лише силою власного прикладу. Ця робота здобула перше місце і нагороджена Дипломом першого ступеня.
Через створення тематичних робіт, що націлюють на освіту, навчання і саморозвиток, а також пропагують здоровий спосіб життя, в Чернівецькому фаховому коледжі технологій та дизайну відбувається патріотичне та естетичне виховання молодої людини.