Упровадження профільного навчання – одна з ключових реформ НУШ

Новини

Втілення Концепції Нової української школи передбачає злагоджене та поетапне реформування всіх ланок шкільної освіти. Наразі йде підготовка до суттєвої модернізації старшої школи. Одне з пріоритетних завдань української освітньої спільноти в цьому контексті – організувати ефективне профільне навчання.

Формування мережі старшої профільної школи обговорювали сьогодні з Олена Лис, народною депутаткою України, головою підкомітету з питань загальної середньої, інклюзивної освіти та освіти на тимчасово окупованих територіях Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій, членкинею Консультативної ради з питань сприяння розвитку системи загальної середньої освіти, під час круглого столу в Департаменті освіти і науки Чернівецької ОДА.

Пані Олена зауважила, що профілізація старшої школи дозволить наповнити освітній процес випускників якістю замість кількості, адже зменшення числа предметів та/або годин викладання «непрофільних» дисциплін натомість поглибить викладання основних тематичних предметів.

«Модернізація мережі старших шкіл громади має бути під контролем керівництва місцевої влади, ґрунтуватися на глибокому й об’єктивному аналізі потреб і можливостей закладів освіти краю і, головне, сприяти широкому залученню до цього процесу всіх зацікавлених сторін», – додала Ірина Ісопенко , заступниця голови Чернівецької ОДА.

Наявний стан і перспективи реорганізації мережі освітніх закладів Буковини окреслила Людвига Цуркан, директорка Департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА. «Ми зацікавлені в тому, щоб освітній процес на всіх етапах допомагав учню визначитися з його майбутнім фахом та давав йому ґрунтовний базис для здобуття професійних знань і вмінь у подальшому», – підкреслила освітянка.

Під час зібрання було обговорено особливості створення закладів профільної освіти в міській та сільській (гірській) місцевостях та кореляцію старшої профільної школи із системою професійної (професійно-технічної) освіти.